Primárnym zdrojom pre “europrojekty” Železničnej spoločnosti Slovensko v období 2007 – 2013 bol sektorový operačný program s názvom Operačný program Doprava (OPD),
Primárnym zdrojom pre “europrojekty” Železničnej spoločnosti Slovensko v období 2007 – 2013 bol sektorový operačný program s názvom Operačný program Doprava (OPD),
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program: | Operačný program Doprava SR, programové obdobie 2007 – 2013 |
Prioritná os č. 6.: | Železničná verejná osobná doprava |
Opatrenie 6.1: | Obnova železničných mobilných prostriedkov |
Fond EÚ: | Európsky fond regionálneho rozvoja (ERDF) |
Cieľ projektu: | Základným cieľom Projektu je rast kvalitatívnych a výkonových parametrov služieb železničnej osobnej dopravy a zvýšenie spokojnosti klientov prostredníctvom obstarania a modernizácie železničných koľajových vozidiel. |
Nenávratný finančný príspevok (NFP) poskytnutý ZSSK na základe rozhodnutia Európskej komisie zo dňa 15. júla 2010 predstavuje sumu vo výške 177 021 134 €, z toho:
Celkové investičné náklady sú 231 960 018,00 €. Podiel ZSSK je 54 938 884,00 €.
Typ | Názov | Merná jednotka | Východisková hodnota | Rok | Plánovaná hodnota | Rok |
---|---|---|---|---|---|---|
Výsledok | Počet jednotiek EPJ | Počet | 0 | 2008 | 10 | 2015 |
Výsledok | Počet jednotiek PP, počet HDV |
Počet | 0 | 2008 | 10 2 |
2015 |
Výsledok | Počet jednotiek DMJ | Počet | 0 | 2008 | 12 | 2015 |
Dopad | Počet prepravených cestujúcich | Počet | 22 360 500 | 2008 | 24 548 500 | 2015 |
Dopad | Úspora elektrickej energie | KWH/miestokm | 0,000000 | 2008 | 0,004017 | 2015 |
Elektrická poschodová jednotka (EPJ) je ucelená súprava dráhových vozidiel zložená z elektrického poschodového vozňa („EPV“), poschodového vloženého vozňa („PVV“) a poschodového riadiaceho vozňa („PRV“). Na hornom aj spodnom podlaží vozňov sa nachádzajú priestory pre cestujúcich so sedadlami a potrebným vybavením pre cestovanie. Elektrický poschodový vozeň je určený pre pohon a riadenie ucelenej súpravy. Maximálna prevádzková rýchlosť EPJ je 160 km/h.
Stručný opis:
Poschodová jednotka typu PUSH/PULL je súprava dráhových vozidiel zložená z upraveného hnacieho dráhového vozidla radu 263, dvoch poschodových vložených vozňov („PVV“) a poschodového riadiaceho vozňa („PRV“).
Označenie Push/Pull (tlačené – ťahané) znamená, že na jednej strane vlaku je klasické hnacie dráhové vozidlo, na druhej strane riadiaci vozeň.
Maximálna prevádzková rýchlosť je 160 km/h.
Viacsystémové hnacie dráhové vozidlo je hnacie dráhové vozidlo, ktoré je schopné pre svoj pohyb využívať elektrickú energiu z viac než dvoch napájacích elektrických systémov.
Stručný opis:
Dieselmotorová jednotka (DMJ) je ucelená súprava dráhových vozidiel zložená z dieselmotorových vozňov („DMV“) umiestnených na začiatku a na konci súpravy, medzi ktorými je umiestnený jeden vložený vozeň („VV“).
Maximálna rýchlosť jednotky je 140 km/h.
Stručný opis:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program: | revidovaný Operačný program Doprava SR z 10.04.2013 |
Programové obdobie: | 2007 – 2013 |
Prioritná os č. 4: | Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov |
Opatrenie 4.2: | Obnova parku mobilných prostriedkov integrovaných dopravných systémov |
Fond EÚ: | Kohézny fond (KF) |
Cieľ Projektu: | Podpora rastu výkonových a kvalitatívnych parametrov služieb ŽOD nasadením moderných mobilných prostriedkov na ucelených úsekoch vybraných tratí IDSB a IDSK. |
V zmysle Dodatku č. 1 k Zmluve o poskytnutí NFP zo dňa 08.05.2014, výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK, a.s. predstavuje suma 156 151 387,31 €, z toho:
Celkové investičné náklady + spolufinancované rozpočtované náklady na publicitu vo výške 13 000,00 € sú 164 553 000,00 €. Podiel ZSSK na spolufinancovaní Projektu je 8 401 612,69 €.
Typ | Názov | Merná jednotka | Východisková hodnota | Rok | Plánovaná hodnota | Rok |
---|---|---|---|---|---|---|
Výsledok | Počet prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu | Počet | 0 | 2013 | 174 | 2015 |
Výsledok | Počet ucelených súprav elektrickej trakcie a nezávislej trakcie pre železničnú osobnú dopravu | Ks | 0 | 2013 | 29 | 2015 |
Dopad | Nárast počtu prepravených cestujúcich v prímestskej, regionálnej a medziregionálnej preprave | % | 100 | 2015 | 105 | 2020 |
Elektrická jednotka (EJ) je ucelená súprava zložená z viacerých samostatných dráhových vozidiel, a to z elektrického vozňa, vloženého a riadiaceho vozňa. Elektrický vozeň je určený pre pohon a riadenie ucelenej súpravy. Všetky vozne majú priestory pre cestujúcich so sedadlami a potrebným vybavením pre cestovanie.
Stručný opis:
Dieselmotorová jednotka (DMJ) je ucelená súprava dráhových vozidiel zložená z dieselmotorových vozňov („DMV“) umiestnených na začiatku a na konci súpravy, medzi ktorými je umiestnený jeden vložený vozeň („VV“). DMJ je nízkopodlažnej konštrukcie s priestormi pre cestujúcich so sedadlami a potrebným vybavením pre cestovanie.
Stručný opis
VLAKY PRE ĽUDÍ |
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program: | revidovaný Operačný program Doprava SR z 10.04.2013 |
Programové obdobie: | 2007 – 2013 |
Prioritná os č. 4: | Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov |
Opatrenie 4.2: | Obnova parku mobilných prostriedkov integrovaných dopravných systémov |
Fond EÚ: | Kohézny fond (KF) |
Cieľ Projektu:
Prispieť k odstráneniu bariér pre dosiahnutie interoperability TŽS (Transželezničného dopravného systému), k rastu bezpečnosti a plynulosti ŽOD (Železničnej osobnej dopravy) a k zvýšeniu jej konkurenčnej pozície na dopravnom trhu.
Špecifické ciele Projektu:
Obstaranie a inštalácia ETCS aplikačnej úrovne L2 do 10 EPJ radu 671 v záujme implementácie interoperability a zavedenia systému ERTMS.
Aktivity Projektu:
Na základe Zmluvy o poskytnutí NFP zo dňa 31.1.2014 s účinnosťou 04.02.2014 (v znení Dodatku č. 1 s účinnosťou 28.07.2014) , výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK, a.s. predstavuje suma 6 601 018,00 EUR €.
Poskytovateľ (MDVRR SR) poskytne Prijímateľovi (ZSSK, a.s.) NFP v skladbe:
Celkové investičné náklady Projektu (bez DPH) sú vo výške 6 948 440,00 €, podiel ZSSK, a.s. predstavuje 347 422,00 € bez DPH.
Typ | Názov | Merná jednotka | Východisková hodnota | Rok | Plánovaná hodnota | Rok |
---|---|---|---|---|---|---|
Výsledok | Počet HDV elektrickej trakcie vybavených systémom ETCS | Počet | 0 | 2014 | 10 | 2015 |
Dopad | Pokles počtu nehodových udalostí na tratiach vybavených systémom ETCS | % | 100% | 2015 | 95% | 2020 |
Názov a sídlo prijímateľa NFP:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program, prioritná os, opatrenie, fond EÚ:
Operačný program: | revidovaný Operačný program Doprava SR z 10. apríla 2013 |
Programové obdobie: | 2007 – 2013 |
Prioritná os č. 4: | Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov |
Opatrenie 4.1: | Výstavba infraštruktúry integrovaných dopravných systémov |
Fond EÚ: | Kohézny fond (KF) |
Názov Projektu:
Technicko-hygienická údržba železničných koľajových vozidiel / projektová príprava
Cieľ Projektu:
Vypracovanie projektovej dokumentácie pre strediská technicko-hygienickej údržby ŽKV v Bratislave, Košiciach, Žiline, Nových Zámkoch, Zvolene a Humennom.
Aktivity Projektu:
Výška poskytnutého NFP:
Na základe Zmluvy o poskytnutí NFP v znení Dodatkov č.1 a č.2, výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK, a.s. predstavuje suma 7 622 927,30 €, z toho:
Obsah Projektu:
Realizácia hlavných aktivít začala v januári 2014. Predpokladaný termín ukončenia realizácie hlavných aktivít projektu bol stanovený na základe Dodatku č.2 na december 2015. Na základe toho bola predpokladaná dĺžka trvania hlavných aktivít 24 mesiacov.
V rámci uskutočnenia hlavných aktivít bolo stanovených niekoľko míľnikov a to v závislosti od zaradenia jednotlivých aktivít, resp. stredísk do dvoch skupín:
1. Skupina aktivít A:
2. Skupina aktivít B
V závislosti od zaradenia do skupiny aktivít A nasledovali 4 míľniky pre každú jednu aktivitu skupiny A: Vypracovanie štúdie realizovateľnosti, príslušné stanoviská útvaru životného prostredia, vypracovanie dokumentácie územného rozhodnutia, vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie, vrátane inžinierskej činnosti na každom stupni projektovej dokumentácie.
V závislosti od zaradenia do skupiny aktivít B nasledovali 4 míľniky pre každú jednu aktivitu skupiny B: Vypracovanie štúdie realizovateľnosti, posudzovanie vplyvov na životné prostredie (vrátane príslušných stanovísk útvaru životného prostredia), vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru, vrátane inžinierskej činnosti na každom stupni projektovej dokumentácie.
Projekt bol ukončený realizáciou poslednej aktivity v mesiaci december 2015.
INVESTÍCIA DO VAŠEJ
|
Názov a sídlo prijímateľa:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program, prioritná os, opatrenie, fond EÚ:
Operačný program: | Operačný program Doprava SR |
Programové obdobie: | 2007 – 2013 |
Prioritná os č. 4: | Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov |
Opatrenie 4.2: | Obnova parku mobilných prostriedkov integrovaných dopravných systémov |
Fond EÚ: | Kohézny fond (KF) |
Základný cieľ projektu:
Prispieť k budovaniu kvalitných IDS zvýšením rozsahu, kvality a atraktívnosti poskytovaných služieb ŽOD a k rastu konkurenčnej pozície ŽOD na dopravnom trhu.
Špecifický cieľ Projektu
Zrealizovanie IDIS v 32 vlakových súpravách ZSSK, ktorý bude poskytovať cestujúcim dopravné informácie a prezentácie o ZSSK a IDS a on-line internetový prístup
Hlavná implementačná (investičná) aktivita:
Mapa projektu:
Miesta realizácie aktivít Projektu:
Čas realizácie projektu:
Plánovaný koniec realizácie aktivít Projektu: december 2015 (posledná aktivita Projektu)
Výška poskytnutého NFP:
Na základe Zmluvy o poskytnutí NFP zo dňa 18.12.2014, výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK, a.s. predstavuje suma 2 553 599,05 €. Poskytovateľ (MDVRR SR) poskytne Prijímateľovi (ZSSK, a.s.) NFP v skladbe:
Celkové investičné náklady Projektu (bez DPH) sú 2 687 999,00 €, podiel ZSSK a.s. vo výške 134 400,00 € (bez DPH).
Indikátory Projektu:
Typ |
Názov |
Merná jednotka |
Východisková hodnota |
Rok |
Plánovaná hodnota |
Rok |
---|---|---|---|---|---|---|
Výsledok |
Počet ucelených súprav elektrickej a nezávislej trakcie pre ŽOD s inštalovaným systémom IDIS |
Počet |
0 |
2014 |
32 |
2015 |
Dopad |
Nárast spokojnosti cestujúcich vo vlakoch vybavených systémom IDIS |
% |
100% |
2015 |
105% |
2020 |
VLAKY PRE ĽUDÍ |
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program: | revidovaný Operačný program Doprava SR z 10.04.2013 |
Programové obdobie: | 2007 – 2013 |
Prioritná os č. 4: | Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov |
Opatrenie 4.2: | Obnova parku mobilných prostriedkov integrovaných dopravných systémov |
Fond EÚ: | Kohézny fond (KF) |
Cieľ projektu:
Zvýšenie výkonových a kvalitatívnych parametrov služieb železničnej osobnej dopravy na ucelených úsekoch vybraných tratí v rámci budovaných IDSB a IDSK.
Špecifické ciele Projektu:
Aktivity projektu:
Zabezpečenie rekonštrukcie 30-tich starších vozňov na moderné klimatizované vozne 2. triedy s priestorom pre bicykle, kočíky a vlakový personál. Nákup 10-tich nových moderných klimatizovaných vozňov 2. triedy.
Na základe Zmluvy o poskytnutí NFP zo dňa 20. mája 2014 (v znení Dodatku č. 1), výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK, a.s. predstavuje suma 37 227 809,14 €.
Poskytovateľ (MDVRR SR) poskytne Prijímateľovi (ZSSK, a.s.) NFP v skladbe:
Celkové investičné náklady Projektu (bez DPH) sú vo výške 41 024 873,50 €, podiel ZSSK, a.s. predstavuje 3 797 064,36 € bez DPH.
Typ | Názov | Merná jednotka | Východisková hodnota | Rok | Plánovaná hodnota | Rok |
---|---|---|---|---|---|---|
Výsledok | Hodnota prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu | EUR | 0 | 2014 | 1 314 400 | 2015 |
Výsledok | Počet prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu | Počet | 0 | 2014 | 440 | 2015 |
Výsledok | počet ucelených súprav elektrickej trakcie a nezávislej trakcie pre železničnú osobnú dopravu | Počet | 0 | 2014 | 6 | 2015 |
Dopad | Nárast počtu prepravených cestujúcich v prímestskej, regionálnej a medziregionálnej preprave | % | 100% | 2015 | 105% | 2020 |
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program: revidovaný Operačný program Doprava SR z 10. apríla 2013
Programové obdobie: 2007 – 2013
Prioritná os č. 4: Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov
Opatrenie 4.2: Obnova parku mobilných prostriedkov integrovaných dopravných systémov
Fond EÚ: Kohézny fond (KF)
Cieľ projektu: Cieľom projektu je rastom rozsahu, kvalitatívnych parametrov a atraktívnosti služieb ŽOD na ucelených úsekoch vybraných tratí prispieť k budovaniu kvalitného IDSK.
Aktivity projektu: Modernizácia 5 ks HDV radu 750 na rad 757 a dodanie 17 ks nových klimatizovaných osobných vozňov 2. triedy
Na základe Zmluvy o poskytnutí NFP, v znení Dodatku č.1,
výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK predstavuje suma 37 192 213,67 €, z toho:
Poskytovateľ (MDVRR SR) poskytne Prijímateľovi (ZSSK) NFP v skladbe:
Celkové investičné náklady Projektu (bez DPH) sú vo výške 40 359 420,00 €, podiel ZSSK predstavuje 3 167 206,33 € bez DPH.
Typ | Názov | Merná jednotka | Východisková hodnota | Rok | Plánovaná hodnota | Rok |
---|---|---|---|---|---|---|
Výsledok | Počet ucelených súprav elektrickej a nezávislej trakcie pre železničnú osobnú dopravu | Počet | 0,0000 | 2014 | 5 | 2015 |
Počet prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu. | Počet | 0,0000 | 2014 | 187 | 2015 | |
Hodnota prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu | EUR | 0,0000 | 2014 | 465.290 | 2015 | |
Dopad | Nárast počtu prepravených cestujúcich v prímestskej, regionálnej a medziregionálnej preprave. | % | 100% | 2015 | 105% | 2020 |
(kliknutím zväčšíte)
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program: | revidovaný Operačný program Doprava SR z 10. apríla 2013 |
Programové obdobie: | 2007 – 2013 |
Prioritná os č. 4: | Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov |
Opatrenie 4.2: | Obnova parku mobilných prostriedkov integrovaných dopravných systémov |
Fond EÚ: | Kohézny fond (KF) |
Cieľ projektu: | Rozvíjať VOD, prispieť k rastu výkonov, kvality, atraktívnosti a konkurenčnej pozície ŽOD na dopravnom trhu a k podpore TU mobility obyvateľstva |
Na základe Zmluvy o poskytnutí NFP zo dňa 12. augusta 2015 (s účinnosťou od 13. augusta 2015), výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK, a.s. predstavuje suma 33 189 154,59 €.
Poskytovateľ (MDVRR SR) poskytne Prijímateľovi (ZSSK, a.s.) NFP v skladbe:
Celkové investičné náklady Projektu (bez DPH) sú 41 432 535,15 €, podiel ZSSK, a.s. vo výške 8 243 380,56 € (bez DPH).
Typ | Názov | Merná jednotka | Východisková hodnota | Rok | Plánovaná hodnota | Rok |
---|---|---|---|---|---|---|
Výsledok | Hodnota prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu | EUR | 0 | 2008 | 672 144 | 2015 |
Výsledok | Počet prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu | Počet | 0 | 2008 | 48 | 2015 |
Výsledok | Počet ucelených súprav elektrickej trakcie a nezávislej trakcie pre železničnú osobnú dopravu | Počet | 0 | 2008 | 12 | 2015 |
Dopad | Nárast počtu prepravených cestujúcich v prímestskej, regionálnej a medziregionálnej preprave | % | 100% | 2015 | 105% | 2020 |
Počet modernizovaných HKV | 12 ks |
---|---|
Dodávateľ služby: | ŽOS Vrútky, a.s. |
Začiatok realizácie Projektu | 19.10.2009 (účinnosť zmluvy s dodávateľom) |
Koniec realizácie Projektu | 15.12.2014 |
Dĺžka realizácie Projektu | 63 mesiacov |
Počet modernizovaných OV | 24 ks |
---|---|
Dodávateľ služby: | ŽOS Trnava, a.s. |
Začiatok realizácie Projektu | 24.02.2009 |
Koniec realizácie Projektu | 28.06.2012 |
Dĺžka realizácie Projektu | 41 mesiacov |
INVESTÍCIA DO VAŠEJ
|
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program: revidovaný Operačný program Doprava SR z 10.04.2013
Programové obdobie:2007 – 2013
Prioritná os č. 4: Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov
Opatrenie 4.2: Obnova parku mobilných prostriedkov integrovaných dopravných systémov
Fond EÚ: Kohézny fond (KF)
Cieľ Projektu:
Prispieť k odstráneniu technických bariér pre dosiahnutie interoperabillity železničnej osobnej dopravy, k rastu bezpečnosti prevádzky a cestujúcich a k budovaniu kvalitných IDS.
Špecifický cieľ Projektu:
Zavedenie progresívnych interoperabilných komunikačných a záznamových zariadení s digitálnym signálom GSM-R do 30 jestvujúcich HDV.
Aktivity Projektu:
Obnova HDV prostredníctvom komunikačných a záznamových zariadení
Na základe Zmluvy o poskytnutí NFP v znení Dodatku č. 1 výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK, a.s. predstavuje suma1 824 769,50 €.
Poskytovateľ (MDVRR SR) poskytne Prijímateľovi (ZSSK, a.s.) NFP v skladbe:
Celkové investičné náklady Projektu (bez DPH) sú vo výške 1 920 810,00 €, podiel ZSSK, a.s. predstavuje 96 040,50 € bez DPH.
Typ | Názov | Merná jednotka | Východisková hodnota | Rok | Plánovaná hodnota | Rok |
---|---|---|---|---|---|---|
Výsledok | Počet hnacích dráhových vozidiel vybavených interoperabilnými komunikačnými zariadeniami | Počet | 0 | 2015 | 30 | 2015 |
Dopad | Pokles nehodových udalostí v HDV vybavených interoperabilnými komunikačnými zariadeniami | % | 100% | 2015 | 97% | 2020 |
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program: revidovaný Operačný program Doprava SR z 10. apríla 2013
Programové obdobie: 2007 – 2013
Prioritná os č. 4: Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov
Opatrenie 4.2: Obnova parku mobilných prostriedkov integrovaných dopravných systémov
Fond EÚ: Kohézny fond (KF)
Cieľ projektu: Rozvíjať verejnú osobnú dopravu a prispieť k rastu výkonov, kvalitatívnych parametrov služieb a atraktívnosti železničnej osobnej dopravy a k rastu jej konkurenčnej pozície na dopravnom trhu.
Špecifické ciele Projektu:
Aktivity projektu: Modernizácia 13 ks osobných vozňov II. triedy (radu B) a 4 ks rušňov elektrickej trakcie (radu 163).
Na základe Zmluvy o poskytnutí NFP zo dňa 29. júla 2015 (s účinnosťou od 01. augusta 2015), výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK, a.s. predstavuje suma 18 302 120,25 €.
Poskytovateľ (MDVRR SR) poskytne Prijímateľovi (ZSSK, a.s.) NFP v skladbe:
Celkové investičné náklady Projektu (bez DPH) sú 19 286 605,00 €, podiel ZSSK, a.s. vo výške 984 484,75 € bez DPH.
Typ | Názov | Merná jednotka | Východisková hodnota | Rok | Plánovaná hodnota | Rok |
---|---|---|---|---|---|---|
Výsledok | Hodnota prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu | EUR | 0 | 2015 | 426 478 | 2015 |
Výsledok | Počet prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu | Počet | 0 | 2015 | 39 | 2015 |
Výsledok | Počet ucelených súprav elektrickej trakcie a nezávislej trakcie pre železničnú osobnú dopravu | Počet | 0 | 2015 | 4 | 2015 |
Dopad | Nárast počtu prepravených cestujúcich v prímestskej, regionálnej a medziregionálnej preprave | % | 100% | 2015 | 105% | 2020 |
(kliknutím zväčšíte)
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program: revidovaný Operačný program Doprava SR z 10. apríla 2013
Programové obdobie: 2007 – 2013
Prioritná os č. 4: Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov
Opatrenie 4.1: Výstavba infraštruktúry integrovaných dopravných systémov
Fond EÚ: Kohézny fond (KF)
Názov Projektu:
Technicko-hygienická údržba železničných koľajových vozidiel – projektová príprava II. časť
Cieľ Projektu:
Vypracovanie ďalších stupňov PD pre strediská THÚ ŽKV v Bratislave, Košiciach, Žiline, Nových Zámkoch, Zvolene, Humennom a pre halu opráv v Nových Zámkoch.
Aktivity Projektu:
Na základe Zmluvy o poskytnutí NFP v znení Dodatku č.1, výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK, a.s. predstavuje suma 5 685 560,00 €, z toho:
Realizácia hlavných aktivít začala v júni 2015. Predpokladaný termín ukončenia realizácie hlavných aktivít projektu bol stanovený na december 2015. Predpokladaná dĺžka trvania hlavných aktivít bola 7 mesiacov. V rámci uskutočnenia 7 hlavných aktivít bolo stanovených niekoľko míľnikov a to v závislosti od zaradenia jednotlivých aktivít, resp. stredísk do troch skupín:
Skupinu A charakterizoval 1 míľnik pre každú jednu aktivitu skupiny A: Vypracovanie DVZ
Skupinu B charakterizoval 1 míľnik pre každú jednu aktivitu skupiny B: Vypracovanie DSP
Skupinu C charakterizovali 2 míľniky pre aktivitu skupiny C: DÚR (DSZ) vrátane IČ na získanie ÚR a DSP
Projekt bol ukončený realizáciou poslednej aktivity v mesiaci december 2015.
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Operačný program: | Operačný program Doprava SR, programové obdobie 2007 – 2013 |
Prioritná os č. 4.: | Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov |
Opatrenie 4.2: | Obnova parku mobilných prostriedkov integrovaných dopravných systémov |
Fond EÚ: | Kohézny fond (KF) |
Cieľ projektu: | Základným cieľom projektu je rozvíjať VOD, prispieť k rastu výkonov, kvality, atraktívnosti a konkurenčnej pozície ŽOD na dopravnom trhu a k podpore TU mobility obyvateľstva. |
Na základe Zmluvy o poskytnutí NFP zo dňa 4. decembra 2015 (s účinnosťou od 8. decembra 2015), výšku Nenávratného Finančného Príspevku (NFP) poskytnutého ZSSK, a.s. predstavuje suma 8 594 707,36 €.
Poskytovateľ (MDVRR SR) poskytne Prijímateľovi (ZSSK, a.s.) NFP v skladbe:
Celkové investičné náklady Projektu (bez DPH) sú 11 108 514,21 €, podiel ZSSK, a.s. vo výške 2 513 806,85 € (bez DPH).
Typ | Názov | Merná jednotka | Východisková hodnota | Rok | Plánovaná hodnota | Rok |
---|---|---|---|---|---|---|
Výsledok | Hodnota prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu | EUR | 0 | 2009 | 190 000 | 2015 |
Výsledok | Počet prvkov zabezpečujúcich bezpečný alebo bezbariérový prístup k výsledkom projektu | Počet | 0 | 2009 | 26 | 2015 |
Výsledok | Počet ucelených súprav elektrickej trakcie a nezávislej trakcie pre železničnú osobnú dopravu | Počet | 0 | 2009 | 11 | 2015 |
Dopad | Nárast počtu prepravených cestujúcich v prímestskej, regionálnej a medziregionálnej preprave | % | 100% | 2015 | 105% | 2020 |
Počet modernizovaných MJ r. 813/913: | 6 ks |
---|---|
Počet modernizovaných PV r. 012: | 20 ks |
Dodávateľ služby: | ŽOS Zvolen, a.s. |
Začiatok realizácie Projektu | 21.09.2009 (účinnosť zmluvy s dodávateľom) |
Koniec realizácie Projektu | 28.12.2010 |
Dĺžka realizácie Projektu | 15 mesiacov |