Ktoré typy lístkov je možné platiť kreditom?
Všetky dostupné vnútroštátne i medzinárodné cestovné doklady ZSSK (vrátane traťových a časových lístkov, miesteniek, lôžok, ležadiel, lístkov na prepravu bicyklov) s cenou do 500 € pri nákupe v e-shope, mobilnej aplikácii IDeme vlakom, v zákazníckom centre či pokladnici s komplexným vybavením cestujúcich.
Výnimkou sú cestovné lístky na Integrovaný dopravný systém Bratislavského kraja (IDS BK) a Integrovaný dopravný systém Žilinského samosprávneho kraja.
Bonusový kredit
Bonusový kredit sa dá využívať ako zľava z ceny lístka (zníženie ceny lístka) pri nákupe cestovných dokladov a cenových ponúk ZSSK pri platbe kreditom.
Extra bonusový kredit
Extra bonusový kredit môžete získať od ZSSK za výhru v súťažiach vyhlásených ZSSK, resp. v iných mimoriadnych prípadoch. Aj extra bonusový kredit môžete použiť ako zľavu z ceny lístka (zníženie ceny lístka) pri nákupe cestovných dokladov a cenových ponúk ZSSK pri platbe kreditom.
Na ktoré lístky nie je možné uplatniť bonusový kredit?
- Lístky, ktoré nie sú platené kreditom,
- vybrané medzinárodné cestovné doklady s tzv. globálnou cenou,
- medzinárodné cestovné lístky
- medzinárodné lôžkové a ležadlové lístky,
- zákaznícke preukazy KLASIK a JUNIOR,
- sieťový cestovný lístok MAXI KLASIK,
- balíčky – cestovné lístky spojené s výhodami alebo zľavami partnerov (packingy),
- poplatok za servis.
Bonusový kredit a extra bonusový kredit je možné čerpať vo forme zľavy menšej ako 100 % z ceny zakupovaného dokladu pri nákupe cestovných dokladov s minimálnou hodnotou 1 €.
Kedy vám pripíšeme sankciu za vrátenie dokladu vo forme bonusového kreditu?
Ak sa rozhodnete vrátiť lístok zaplatený kreditom.
Výnimkou sú lístky, ktoré podľa príslušných obchodných podmienok alebo Prepravného poriadku ZSSK vôbec nie je možné vrátiť z dôvodu na strane cestujúceho (napríklad EUROPA REGIONAL WIEN TICKET zakúpený prostredníctvom e-shopu).
Vrátenie a reklamácie
Ak sa rozhodnete zákaznícke konto ZSSK zrušiť a využívali ste platbu kreditom, vaše vložené finančné prostriedky znížené o sankciu vo výške 5 % a bez bonusového kreditu z vkladu a zo sankcie za vrátenie dokladu vám vrátime na účet, ktorý uvediete. Zákaznícke konto ZSSK už nebude možné obnoviť, len vytvoriť nové. Zrušenie zákazníckeho konta ZSSK je možné online po prihlásení do svojho konta alebo písomne na adrese:
REKLAMÁCIA VNÚTROŠTÁTNA
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Rožňavská 1
(pracovisko Žabotova 12)
832 72 Bratislava 3
reklamacie@slovakrail.sk
V žiadosti, prosím, uveďte meno, priezvisko, adresu, číslo z preukazu zákazníka, číslo zákazníckeho konta ZSSK a dôvod reklamácie. Priložte, prosím, aj cestovné doklady, ktorých sa reklamácia týka.