ZSSK spustila nový responzívny predajný systém na nákup cestovných dokladov

13. 11. 2018
BRATISLAVA – Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) informuje, že oddnes oficiálne funguje nový responzívny predajný systém Železničnej spoločnosti Slovensko, ktorý pre cestujúcich prináša jednoduchší, intuitívnejší a komfortnejší spôsob nákupu cestovných dokladov. Zľavnený lístok bude možné kúpiť si v menšom počte krokov, rôzne tarify a produkty si cestujúci zabezpečia v jednom kroku. Aby sme zákazníkom umožnili postupné zorientovanie sa v novom systéme, k dispozícii bude zároveň aj pôvodná verzia.
Viac informácií nájdete v tlačovej správe, v ktorej ZSSK informovala o novom internetovom obchode: 
www.slovakrail.sk/sk/aktuality/zssk-spusta-ostru-prevadzku-mobilnej-aplikacie-a-noveho-internetoveho-predaja-cestovnych-dokladov.html

 

Tomáš Kováč
riaditeľ odboru komunikácie a hovorca
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
odbor komunikácie

Rožňavská 1 | 832 72 Bratislava 3 | Slovenská republika
tel.: +421220297015 | mobil: +421904875396
e-mail: 
hovorca@slovakrail.sk | kovac.tomas@slovakrail.sk

ZSSK zabezpečuje osobnú železničnú dopravu na Slovensku. Stopercentným akcionárom ZSSK je Slovenská republika prostredníctvom Ministerstva dopravy a výstavby SR, ktorá si zmluvne objednáva a platí služby vo verejnom záujme v osobnej železničnej doprave. Prioritnú časť majetku tvoria železničné koľajové vozidlá (rušne, vozne, vlakové súpravy). Spoločnosť vznikla v roku 2005 a je jedným z troch nástupníckych podnikov jednotných železníc (popri Železniciach SR a Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia).  

ZSSK od 10. júna 2018 realizuje priemerne 1497 vlakov denne, z toho 221 diaľkových vlakov a 1276 regionálnych a prímestských spojov. Zastavuje na 698 staniciach a zastávkach, jazdí na linkách po 2835 kilometroch tratí na Slovensku. 

Skip to content