BRATISLAVA – Spoločnosť RegioJet cielene, ako veľakrát v minulosti, klame a útočí na Železničnú spoločnosť Slovensko. Podsúva verejnosti vykonštruované a nepravdivé informácie o financovaní, prevádzke, cenách či naplnenosti vlakov ZSSK. Najnovšie pridal hrubé osočovanie o porušovaní zákonov, ktoré ZSSK zvažuje riešiť právnou cestou. ZSSK dôsledne rešpektuje zákony tejto krajiny.
InterCity vlaky ZSSK nie sú krížovo financované z dotácií štátu. Majú samostatné hospodárenie oddelené od vlakov, ktoré si zmluvne objednáva štát. Hospodárenie je overované audítorom.
ZSSK nevytláča RegioJet svojou politikou z trhu, deje sa presný opak.
ZSSK nerozpútala a nevedie cenovú vojnu v IC vlakoch.
RegioJet demagogicky a nepravdivo uvádza rôzne teórie o podnákladových cenách v IC vlakoch ZSSK. Pritom sám pán Jančura niekoľkokrát v médiách počas tohto roka uviedol, že bude generovať miliónové straty za svoje komerčné vlaky. Ak pán majiteľ RegioJetu zistil, že stratu, ktorú vyrába svojimi IC vlakmi, respektíve zlou podnikateľskou stratégiou, neunesie a zastaví komerčné žlté vlaky, je to jeho podnikateľské rozhodnutie. Budeme ho rešpektovať. ZSSK má dostatok kapacít zvládnuť dopyt cestujúcich na linke Bratislava – Žilina – Košice.
InterCity vlaky ZSSK nie sú krížovo financované z dotácií štátu. Majú samostatné hospodárenie oddelené od vlakov, ktoré si zmluvne objednáva štát. Hospodárenie je overované audítorom.
ZSSK nevytláča RegioJet svojou politikou z trhu, deje sa presný opak.
ZSSK nerozpútala a nevedie cenovú vojnu v IC vlakoch.
RegioJet demagogicky a nepravdivo uvádza rôzne teórie o podnákladových cenách v IC vlakoch ZSSK. Pritom sám pán Jančura niekoľkokrát v médiách počas tohto roka uviedol, že bude generovať miliónové straty za svoje komerčné vlaky. Ak pán majiteľ RegioJetu zistil, že stratu, ktorú vyrába svojimi IC vlakmi, respektíve zlou podnikateľskou stratégiou, neunesie a zastaví komerčné žlté vlaky, je to jeho podnikateľské rozhodnutie. Budeme ho rešpektovať. ZSSK má dostatok kapacít zvládnuť dopyt cestujúcich na linke Bratislava – Žilina – Košice.