- Všetky služby poruke budú mať zákazníci ZSSK v jednom z najfrekventovanejších bratislavských podchodov
- Nové zákaznícke centrum udáva nový trend predajných miest národného dopravcu
ZSSK prevádzkuje v Bratislave spolu už tri zákaznícke centrá. Okrem Trnavského mýta ho cestujúca verejnosť nájde na hlavnej stanici a na Hodžovom námestí. Sprevádzkované centrum udáva nový trend dizajnu predajných miest ZSSK
Súčasťou dizajnu je zaujímavý drevodekor
V novom centre si možno kúpiť aj upomienkové predmety
Zákaznícke centrum na Trnavskom mýte je už otvorené
ZSSK odstránila sklenenú stenu medzi zákazníkmi a predávajúcimi
Tomáš Kováč
riaditeľ odboru komunikácie a hovorca
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
odbor komunikácie
Rožňavská 1 | 832 72 Bratislava 3 | Slovenská republika
tel.: +421220297015 | mobil: +421904875396
e-mail: hovorca@slovakrail.sk | kovac.tomas@slovakrail.sk
ZSSK zabezpečuje osobnú železničnú dopravu na Slovensku. Stopercentným akcionárom ZSSK je Slovenská republika prostredníctvom Ministerstva dopravy a výstavby SR, ktorá si zmluvne objednáva a platí služby vo verejnom záujme v osobnej železničnej doprave. Prioritnú časť majetku tvoria železničné koľajové vozidlá (rušne, vozne, vlakové súpravy). Spoločnosť vznikla v roku 2005 a je jedným z troch nástupníckych podnikov jednotných železníc (popri Železniciach SR a Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia).
ZSSK od 3. marca 2019 realizuje priemerne 1518 vlakov denne, z toho 226 diaľkových vlakov a 1292 regionálnych a prímestských spojov. Zastavuje v 713 staniciach a zastávkach, jazdí na linkách po 2909 kilometroch tratí na Slovensku.