- Železničná spoločnosť Slovensko, a. s., Rožňavská 1, 832 72, Bratislava 3
- IČO: 35 914 939
- DIČ: 20 219 200 76
The Contact Centre is a 24-hour first point of contact. Contact us by phone at 18 188 (Calls to 18 188 are charged at a higher rate and the cost of the call will not exceed €0.30/min. The price of the call depends on the tariff of your operator), (for calls from abroad +421 24 48 58 188), per e-mail at info@slovakrail.sk and via the online chat at the main web-page www.zssk.sk.
The Contact Centre provides the following services:
REKLAMÁCIA VNÚTROŠTÁTNA
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s., Rožňavská 1 (pracovisko Žabotova 12), 832 72, Bratislava 3
reklamacie@slovakrail.sk
More information or rail passenger rights
REKLAMÁCIA MEDZINÁRODNÁ
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s., Pri bitúnku 2 (pracovisko Letná 42), 040 01, Košice
reklamacie@slovakrail.sk
More information or rail passenger rights
We will answer the customer complaints in 30 working days. In case of petitions, repetitive or serious complaints, we answer up to 60 days.
ZÁKON 211/2000 (INFOZÁKON)
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Odbor komunikácie
Rožňavská 1, 832 72, Bratislava 3
zsskok@slovakrail.sk
SPOKESPERSON
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
hovorca@slovakrail.sk
Jana Pôbišová
Dominik Drevický
OZVENY
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Pri bitúnku 2, 040 01 Košice
ozveny@slovakrail.sk