Mobilná aplikácia Ideme vlakom – evidované nedostatky na odstránenie

Na tejto stránke nájdete zoznam evidovaných nedostatkov, ktoré budeme postupne opravovať v ďalších aktualizáciách našej mobilnej aplikácie Ideme vlakom. Prosíme o strpenie pri riešení chýb, pokiaľ ste našli v aplikácii chybu, ktorá nie je zahrnutá v zozname, môžete nám ju zaslať na e-mail ma.podpora@slovakrail.sk.

Ďakujeme.

  • Ak je pri nakúpe zadané neplatné registračné číslo cestujúceho, aplikácia povolí vykalkulovať cestovné a vložiť ponuku do košíka, až v poslednom kroku vypíše neurčitú hlásku, že pri zakúpení nastala chyba – riešenie: požiadavku na overenie registračného čísla (validácia s priezviskom) ihneď po jeho zadaní, nie až na konci nákupu a zobraziť korektnú hlásku, že zadane číslo nie je platne.
  • Pravidelne odhlasuje užívateľa po istom čase nečinnosti.
  • Ak si raz zadám vekovú, zľavou kategóriu a registračné číslo, aplikácia si neuchová tieto údaje v lokálnom profile po odhlásení sa.
  • Ak je v trase názov stanice vlaku, ktorý sa vyskytuje viacnásobne na mape (napr. Kriváň, Poluvsie), aplikácia v Rozpise cesty nevyberie správnu stanicu a zobrazí nekorektnú trasu
  • Pri viacnásobných pokusoch v prípade platby kartou sa stane, že aplikácia nesprávne vyhodnotí ako konečný stav prvý pokus (neúspešný) a následne druhy úspešný pokus už neberie v úvahu a skonči spadnutou platbou.
  • V obrazovke “Pridať cestujúceho” by mohlo tlačidlo “Zapamätať cestujúceho” a automaticky si pamätať cestujúcich
  • Zapracovať anglickú lokalizáciu. V prípade, že jazyk systému nie je nastavený na slovenčinu resp. češtinu, spustiť aplikáciu v anglickom jazyku.
  • DarkMode pre iOS a Android
  • Meškanie vlaku by malo byť brané do úvahy pri kupovaní lístka. Malo byť takto – ak nie je ohlásené meškanie – predaj dovolený do času plánovaného odchodu vlaku z danej stanice, ak má vlak meškanie – predaj dovolený do času plánovaného príchodu vlaku do danej stanice + čas ohláseného meškania vlaku.
Skip to content